دوره‌های آموزشی تابستانه در حسينيه شهدای قهرود برگزار می‌شود  
کد خبر: 4161842
تاریخ انتشار : ۲۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۷

دوره‌های آموزشی تابستانه در حسينيه شهدای قهرود برگزار می‌شود  

دوره‌های ویژه خردسالان و بزرگسالان طی ایام تابستان از سوی مؤسسه قرآنی شهدای قهرود در تهران برگزار می‌شود.

مؤسسه قرآنی شهدای قهرود

به گزارش ایکنا، دوره‌های آموزشی از سوی حسینیه قرآنی شهدای قهرود در بخش بانوان و ویژه مقاطع مختلف سنی در نوبت صبح در حال برگزاری است.

بر این اساس سه‌شنبه‌ها کلاس حفظ قرآن(جزء سی‌ام، حفظ ترتیبی، حفظ موضوعی)، یکشنبه‌ها دوره تقویت فن‌بیان و آشنایی با اصول سخنوری، آموزش صفر تا صد نقاشی و طراحی، دوره روخوانی قرآن با حرکات اشاره، و دوره مهد قرآنی طی روزهای یکشنبه و سه‌شنبه از 8:30 تا 11 در حال تشکیل است.

از دیگر دوره‌های آموزشی مؤسسه برای گروه سنی 4 تا 11 سال می‌توان به کار با دورریختنی‌ها روزهای سه‌شنبه از ساعت 8:30 تا 9:30، جعبه‌سازی و خلاقیت و اوریگامی و کار با کاغذ روزهای سه‌شنبه اشاره کرد.

کلاس‌های این مؤسسه طی بازه زمانی هشت جلسه در کنار برنامه‌های متنوع آموزشی و فرهنگی و برپایی اردوهای تفریحی و زیارتی تشکیل می‌شود.

یادآور می‌شود، مؤسسه حسینیه شهدای قهرود دارای مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از سال ۱۳۹۳ است که در حسینیه شهدای قهرود واقع در خیابان وحدت اسلامی، خیابان فرهنگ قرار دارد.

علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر از دوره‌های مؤسسه می‌توانند از طریق پیام‌رسان ایتا، بله یا تماس با شماره 09389874602 در ارتباط باشند.

همچنین در کنار این مجموعه نیز مرکز نیکوکاری کوثر با هدف فعالیت‌های خیرخواهانه و شناسایی و کمک به افراد کم برخوردار در بخش بانوان فعال است.

انتهای پیام
captcha